Günümüzde gelişen teknoloji ile birlikte müşterilerin kalite beklentisi artmıştır. Firmaların ise müşterilerinin beklentilerine uygun mal ve hizmet üretiminin yapılması ancak İSO 9001 Kalite Yönetim Sistemlerinin uygulanmasıyla mümkündür. Sistem üretimden başlayarak pazarlama, satış ve satış sonrası desteğe kadar tüm aşamaları kapsamaktadır.

ISO 9001 standardı yönetim sistemleri standartları arasında dünya üzerinde en çok kabul görmüş ve belgelendirilmiş standarttır ve bu sistemi doğru etkin kullanabilen firmalar aksayan yönlerini iyileştirerek müşteri memnuniyeti arttırma fırsatı bulabilirler.

Bu sistemi kurarken dikkat edilmesi gerekilen konular ise şöyledir: Süreç doğru yönetilmeli ve kurgulanmalıdır. Dokümantasyon sistemi kuruluş ihtiyaçlarına uygun şekilde tasarlanmalıdır, ISO 9001 ile birlikte gelen yönetim anlayışı çalışma kültürü haline getirilmelidir, PUKÖ döngüsü doğru şekilde işletilmeli ve firma içerisinde uygulamalara yansımalı ve müşterilerin çalışma algısı muhakkak ölçülmelidir.

ISO 9001 KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİNİN FAYDALARI

Kaliteyi anlayışını artırır

Verimlilik ve Pazar payını artırır

Maliyetleri azaltır

Hatalı ürün ve fireleri azalmasını sağlar

Geniş izleme ve kontrol sağlar

Müşteri şikayetini arttırır, memnuniyeti arttırır.

Özbay OSGB ISO 9001 Danışmanlığı konusunda müşteri memnuniyetini önemseyerek sizlere hizmet vermektedir.

Detaylı bilgi için lütfen iletişime geçiniz.